nogvijf.reismee.nl

Hallo allemaal vanuit een fris, maar zonnig New York maandag 23 nov. Na New Hampshire was het Capitol van Maine aan de beurt in Augusta, Maine is trouwens de meest noordelijke staat. Heel mooi gebouw. Op donderdag 19 november zijn we in Vermont aangekomen, waar we eerst het huis van de von Trapp familie hebben bezocht en daarna de Ben en Jerry’s ijsfabriek. Om vervolgens bij het laatste Capitol van deze reis aan te komen, en tevens laatse van de collectie. In Montpelier Vermont. Klein maar fijn mogen we wel zeggen, het was trouwens de enige grijze dag deze reis. We hebben zo geboft met het weer! Via binnenwegen op weg naar New York State, ’s avonds voor het eerst regen. Vrijdagmiddag ben ik New York City ingereden en dat is toch wel gaaf we hebben de koffers bij het hotel afgeleverd op 7th en 23rd street mooi centraal. (Niet zo mooi als met jou Josien op Times Square) Daarna naar Newark Airport gereden, ritje van 25min waar we alleen al 1.50 uur over gedaan hebben om door de Holland Tunnel te komen en toen nog 3 kwartier naar het Airport. Daar Wendy opgehaald en met public transportation terug in town. ’s Avonds meteen naar Times Square gelopen. New York volgt later.

Friends, from chilly but sunny New York. We visited the Capitol of Maine in Augusta on Wednesday followed by the 50th Capitol we have visited Montpelier,Vermont. After a visit to the von Trapp Lodge in Stowe,VT and the Ben and Jerry’s Icecream factory. We are excited to say that we visited all of your 50 Capitols. It took us 15 years at least, but it was great and gave us a goal to visit every state, and we saw a lot of unexpected nice things along the way. Friday we arrive in New York City where Wendy came in from Austin. Now we are ready to leave the city for Austin, will come back later.