nogvijf.reismee.nl

Concord New Hampshire

Hallo allemaal, vanuit New Hampshire, voor ik begin, beetje lang verhaal broermans,broerlief maar ja er gebeurt nogal wat.

We zijn nog nooit zo noordelijk in de US geweest, maar even vanaf het begin. Zaterdag 14 nov. In Tampa van de boot, was nogal een toer met immigration. Gevlogen naar Washington DC waar JoAnn al in het hotel was. ’s Avonds sightseeing met o.a. het Witte Huis, is niet meer zo leuk je moet er ong. een ½ km vandaan blijven. Zondag om 8 uur ontbijt bij IHOP daarna de stad verkend, prachtig weer! Gestart op Nat. Cemetry Arlington. Daarna Jefferson Memorial, M.L. King, Theodore Roosevelt, Korean War Monument, Lincoln, the Nat. Mall en het War Monument. Door naar eerste capitol van deze reis Annapolis,Maryland. Verrassend mooi en anders dan de rest, schattig historische stadje. Tweede capitol die dag werd helaas iets te laat was Dover,Delawere. Maandag Philadelphia met natuurlijk de Liberty Bell en Constitution Hall, door gereden naar Princeton,New Jersey onderweg de capitol Trenton gezien, maar die hadden we al. Leuke lunch in Princeton bij de universiteit en via New York met een prachtige skyline, je kunt de Freedom Tower er nu weer mooi boven uit zien steken, via de George Washington Bridge richting Connecticut, overnacht in Brandford, aan het eind van de middag wel file gereden uit NY. Dinsdag naar Mystic een schilderachtig New England stadje met een typische brug. Leuk koffie gedronken en door naar Boston, parkeren slechts $ 30 voor 80min. Dus beetje gehaast maar toch heel leuk, capitol telt ook niet, Moeder de Gans ( the Duckings statue) Cheers en Beacon Hill. Toen nog een uurtje naar het noorden naar Concord New Hampshire capitol nummer 3 deze reis. Heerlijk gegeten bij een Europees restaurant. Morgen nummer 4 Augusta,Main. Het belooft weer een prachtige dag te worden maar het wordt al kouder rond het vriespunt en de zon gaat reeds om 16.09 onder. We rijden ong. 400km per dag starten om 8.00 tot 18.00 Kortom het gaat geweldig en het is hartstikke leuk. JoAnn is goed gezelschap.

Liefs van ons drietjes.

Friends here i am from New Hampshire. We left the Vision o/t Seas last Saturday after a struggle with immigration. We met JoAnn in Washington where we did sightseeing at night. Sunday we saw all the highlights in Washington DC, the weather was great. In the afternoon Annapolis,Maryland lovely town, beautiful capitol. A little to late Dover,Delaware. Monday Philadelphia the Liberty Bell and Constitution Hall, followed by Princeton where we had a nice lunch. Via New York, great skyline view, George Washington Bridge, to Brandford,CT. Traffic was bad. Fish dinner with clams and oysters. Today Mystic with the bridge and Boston. Parking was $30 for 80 min. so a fast stroll through the Common Park, the Duckings statue, Chears and Beacon Hill. We ended the Tuesday in Concord New Hampshire for the 3rd capitol this trip. Tomorrow Augusta,Maine. We do about 150 miles a day with an early start at 8 am. We are having a great time, JoAnn is great company.

Hope you all are well, love from the three of us,

Cora Peter and JoAnn.

Joyce

Lekker programma! Hou vol, ondanks de temperatuur en de 'korte' dagen! X

Alie

dat is geen vakantie, dat is hard werken! Maar het weer werkt mee, dat scheelt. En van die clams en oesters geloof ik geen woord Cora, bij de twee anderen wel, maar ik zie het je niet doen (giechel).

Say hello to JoAnn! Have a good trip the three of you and enjoy New England

Chris

Een flink programma. Klinkt weer goed. Al sneeuwkettingen gekocht? Hier zouden we winterse neerslag krijgen; eerst zien. groetjes, Chris

Broerlief

Pffff,
Inderdaad een heel verhaal maar na 3 regels boeit het ook niet meer zo. Wacht het fotoboek wel af. Nog Gilmore Girls gezien toevallig? Wat een kou, wat een kou. Nog ff 6 weken volhouden dan mag je weer naar huis. Say hai to JoAnn.
Laterzzzzz

Broermans

Inderdaad Pfffff. Kom net van de bank. Klein schoonheidsslaapje gedaan en krijg je dit!!! Dodelijk vermoeiend maar goed, jullie hebben ook geen werk meer dus daar zal de energie wel vandaan komen. Met mijn baan is dit absoluut zowel fysiek als psychisch niet te combineren. Overigens geen idee waar het allemaal ligt maar ik geloof je op je woord. Valt me wel op dat de Chinese vertaling een stuk korter is dan de Nederlandse dus met jouw goedvinden beperk ik me volgende keer tot de Chinese vertaling.