nogvijf.reismee.nl

Tijd om te gaan

Hallo allemaal,afgelopen 14 dagen is Wendy hier geweest heel gezellig, we hebben het familieweekend gehad dat was helemaal top en nu zijn we aan het pakken voor onze volgende reis.

We vertrekken vrijdag a.s. met de Vision of the Seas van Barcelona naar Tampa, dat is hetzelfde schip waar we in April mee gekomen zijn, toen waren we samen met Eric en Joyce nu niet helaas, we zullen ze missen. Na de 15 daagse oversteek die ons brengt naar Malaga, Gibraltar, Madeira en de Bahamas, vliegen we direct door naar Washington,DC waar we JoAnn (Wendy's schoonmoeder) ontmoeten en we gaan dan samen onze laatste vijf Capitols bezoeken, we hebben nog te gaan in volgorde van eerst naar laatst, Maryland,Annapolis, Delaware,Dover, NewHampshire,Concord, dan meest noordelijke Maine,Augusta, en tot slot Vermont,Montpelier. We eindigen uiteindelijk in NEW YORK, waar Wendy zich bij ons voegt, en we van alles gaan doen, natuurlijk een musical, the Loop, en niet te missen Bryant Park.

Dan vliegen we allemaal net voor Thanksgiving naar huis, wij naar Austin, JoAnn naar Houston.

En dan blijven we bij Wendy en Mark tot bijna het nieuwe jaar.

Liefs en groetjes Cora en Peter

Hi dear friends, we like to keep up with you on our next trip, Wendy was home for 2 weeks and now we are ready for our trip leaving October 30, we will sail out of Barcelona to Tampa,FL visiting Malaga, Gibraltar, Madeira and Bahamas, disembarking at Tampa,FL from where we fly to Washington,DC meeting JoAnn (Wendy's mother in law) together we will travel north where we hope to visit the 5 missing Capitols in our Collection. Maryland,Annapolis, Delaware,Dover, NewHampshire,Concord, then the northernmost Maine,Augusta, and the last one Vermont,Montpelier. We will stay in New York for a few days where Wendy is joining us. Just before Thanksgiving we will fly to Austin where we will stay almost till New Years.

We hope you will like our stories.

Chris

Het klinkt zo goed, dat ik het gevoel heb iets fout te doen..... Veel plezier en houdt het onderweg netjes. Groetjes, Chris

Marijke

Klinkt super leuk!! Geniet van alles leuk dat jullie ook daarna naar Wendy en Mark gaan xx veel plezier!

Broerlief

Belachelijk/Ridiculous

Alie

Beginnen met Halloween op de boot is ook nieuw denk ik. En Jo Ann die vlucht voor het water in Texas. Alle gekheid op een stokje, geniet er maar lekker van en laat de boeren maar dorsen.

Jolanda

Lieve Cora en Peter een fijne vakantie. En Cora ik ga je missen op het werk.

Roelie

Nou veel plezier. Ik blijf wel achter met mijn gipsenvoet.
Kan niet echt lopen, is ook een soort vakantie. haha.
Je moet het maar van de zonnige kant zien.
Maar reis in gedachten met jullie mee.